...

Tja
Jag känner mig tråkig men har inte direkt ngt att säga.
Vart i skolan, kommit hem. lagat mat, håller på att tvätta lite tvätt, ska snart dammsuga och så (Y) Låter väldigt kul va? Längtar otroligt mkt tills på fredag då jag ska hem, och även träffa Jessica och Sofia. Saknar mina änglar! <3 .
Jag har varit helt inne på att det är torsdag idag, så blev rätt besviken förut när jag kom på att det bara var onsdag :S Dem 2 jobbigaste dagarna kvar i skolan nu också, wiiie vad kul.. not!

Ne nu måste jag sätta igång med dammsugningen, sen ska jag vika lite tvätt och slänga i en tvätt till tänkte jag innan idol börjar. Har lite negerbollar kvar också som jag ska mumsa i mig. Sen hade jag och Sofia tänkt att träna till en träningsfilm hon har också (Y) oj måste verkligen dra om jag ska hinna med allt.

chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0