...

Orkar inte göra något annat än så får bli lite annan skit:)




1. Är du i ett förhållande? Ja
2. Om inte, varför inte? -
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? 9 ½
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Johan
5. Hatar du ditt ex? ...
6. Har du någonsin velat bli tillsammans med ditt ex igen? nej
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? a någonstans
8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? förhållande
9. Är du en player? ne
10. Har du blivit dumpad? nej
11. Har du blivit sårad? ja
12. Har du dumpat någon? ja
13. Är du en bra partner? hoppas det
14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? När en kille kom fram till mig och ville dansa, samtidigt som han sa " det här är den mest romantiskaste låten jag vet" och försökte stoppa ner min hand i hans byxor (Y)
15. Är du kär i någon nu? Ja <3
16. Har du någon beundrare? vet inte
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Någon som bryr sig om mig och någon jag kan lita på fullt ut
18. Har du varit kär i flera samtidigt? njaa typ, eller inte kär direkt, men intresserad
19. Har du sårat någon allvarligt? kanske
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? jag vet inte riktigt
21. När du vill ha någon, vad gör du? tar honom?
22. Bästa raggningsrepliken? -
23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? -
24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Johan, bröder, pappa :)
25. Tänder du på? ;)
26. Är du gift i framtiden? jadå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0