:)

Hej!
Skrev aldrig igår för att älskling var här, och då hade jag inte tid :)
Har egentligen inte så mkt tid till att skriva nu heller, för ska städa lite och sen gå och lägga mig för jag är väldigt trött.
Så kanske kan skriva lite bättre imorn om jag hinner då, ska ju hem så det är inte säkert jag sitter så mkt vid datorn.
Idag har jag iaf vart i skolan, sen i gbg och ätit med Sofia och sen Hede och köpt ett par stövlar (Y) , efter det tog vi bussen hem, sen cykeln fort som fan så vi hann hem till idol, nu har jag svarat på mail som jag hade fått från charm models. Och jag blev så glad när jag läste att det inte gjorde ngt att jag var mörkhårig !! Yes. Så blir ett modelluppdrag där jag ska vara 50 tals brud ;) Vet inte än när det är, men när jag varit där så kommer det upp bilder.
Nu ska jag dra.. Ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0