dryg dag

Hej :)
Jävligt dryg dag måste jag säga! började 08:20, slutade första lektionen 09:30 och därifrån hade vi håltimma till 13:30 :O och sen slutade vi lite innan 4 eftersom vi struntade i sista rasten. Fattar inte hur dem tänker när dem lägger scheman? Speciellt inte när hela skolan har så långa håltimmar mitt på dagen :S Och det går ju tydligen inte att ändra på heller. Jaja bara att gilla läget, så tråkigt att komma hem så sent bra, speciellt när man bor i frillesås nu också och bussen tar nästan 40 minuter.

Sen vill jag skriva tack till dem som bryr sig också, för dem finns också och ska inte glömmas bort <3
Tack Amanda och Nina för det ni skrev om inlägget igår, det betyder mkt att veta att ni finns där också!
Detta ska nog ordna sig.

Imorn ska vi på cabare på park lane på kvällen ;) Kommer nog bli nice. När vi var på det förra året med tjejerna var det iaf jättekul iaf. + att jag och Johan har varit tillsammans i 3 månader imorn<3 Skriver det imorn eftersom det säkert inte blir ngt skrivande imorn. Slutar skolan 4 och åker inte hem innan vi ska in till Göteborg. Ska väl äta ngnstans och lite så också innan showen börjar ;)

Nu ska jag göra ngt vettigt, tvätta en tvätt med kläder tänkte jag och sen gå ut och gå en sväng.
Ha det så bra så hörs vi på torsdag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0