hej och hå

Hej på er:)

Har inte hunnit skriva nu på ett tag pga av plugg och skit.. Börjar med helgen..


här har ni förresten bild på hur mitt hår blev efter att jag la i lite slingor.

I fredags fyllde Jocke och Elin 20 år :) Kvällen började med en överraskningsfest för Jocke. Han var jätteledsen för att alla var så tråkiga på hans födelsedag och förstod ingenting av vad vi andra planerat. Så vi möttes hos Johan vid klockan 6 och gick sedan tillsammans till Jocke. Sjöng "ja må han leva" när vi kom fram och sen var det tårta och presentöppning :) Hoppas du blev nöjd med det du fick Jocke ;)
Efter att vi varit hos Jocke ett tag åkte jag och Johan vidare till hans syster Elin, gav henne en present och så, stannade inte så länge. Båda var lite trötta och jag hade huvudvärk, så efter att vi grattat henne åkte vi tillbaka till Jocke, sa hej och hej då och åkte hem och sov. Skulle även upp klockan 6 nästa dag så kände väl att vi behövde sova lite :)

På Lördag morgon åkte jag, Johan, Bäsh, Elin och Andreas till kinnekulle. Stod flaggvakter :)
Sen kom även Emil, Jimmy, Jocke och Petter dit. Det var kallt men kul. Fick upp temperaturen lite när jag åkte med den här bilen på bilden;D


Loaded ;) här ska precis Johan åka med.

Lägger även upp andra bilder från  kinnekulle :)


Jimmy och Emil :)


Petter och Jocke :)


Älskling :)


Såhär still låg dem inte sen, för det var jättekul att hoppa, speciellt när ngn skulle ligga ner , typ jag:P


Och sist men inte minst en kille som var väldigt lik Mucke ;D haha

När vi åkt hem efter en frusen dag, duschade åt och gjorde jag iordning mig inför kvällen hos Elin. Idag skulle vi fira hennes 20-års dag :)
Började med att ta det lite lugnt, och hade väl egentligen tänkt att det skulle förbli lugnt under hela kvällen. Men nej det blev långt ifrån lugnt kan jag tala om för er!!
Efter ett tag åkte vi vidare på cruising och då gick det bara utför. Kommer inte ihåg så mkt utav kvällen men vet att jag inte mådde så bra sen (Y) så kan det gå. Och på söndagen mådde jag väl som jag förtjänade antar jag. Kunde verkligen inte åka tåg och buss och sån skit, så fick övertala min snälla mamma att köra mig ner till frillesås :D det gjorde hon, och även om jag var nära på att spy 1000 gånger under vägen så klarade jag mig ända fram. Men när jag egentligen borde pluggat matte när jag kom fram gick jag istället och la mig. Pratade en stund i telefon med Johan och efter det stensomnade jag.

På måndagen hade vi då matteprov, och det gick nog inte alls bra. Får vara nervös tills jag får resultaten men det kändes skit =/ På eftermiddagen var det även skolfoto, usch usch, hemsk dag...

Idag hade vi jobbig håltimma på 4 timmar och då gick jag och Sofia till Kungsmässan, jag mådde ganska illa, kännt hela dagen att jag hållet på att bli sjuk =/ men efter lite shopping så mådde jag bättre :D
Köpte ett par jeans på bik bok och en stickad tröja från gina tricot.


Sån här fast svart, vit grå tröja :) Har ingen bild på byxorna.

Sen hade vi flera timmar bild och idag skulle vi bland annat måla ansikten. Och oj vad grym man kan vara

HAHAHA ;D synd att jag inte fått farmors släkts målartalanger :O
Nästa gång ska vi serisöt måla av en kändis också, får se hur det går :D

Nu ska jag och Sofia köra en träningsvideo och sen plugga, så bye bye.. (:

Kommentarer
Postat av: Sofia Ivarsson

sv: tack älskling, jag älskar dig! <3<3



btw du målar skit fint!

2009-09-29 @ 18:48:07
URL: http://mmittliiv.blogg.se/
Postat av: Jocke

jo ida jag var mer en nöjd över pressenterna :D tack enu en gång för att ni kom och gjorde min 20års dag oförglömd

2009-09-29 @ 23:11:56
Postat av: Ida Tuovinen

Hehe det med målar kan jag inte riktigt hålla med om Sofia ;D Men tack ända <3



Vad bra att du var nöjd Jocke :D

2009-10-01 @ 15:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0