åker tillbaka idag

Tja!
Idag vaknade jag upp hos älskling, underbart <3 Synd bara att han åkte och jobba så tidigt. Kunde legat där hela dagen och myst om jag hade kunnat. Sov ganska bra också förutom att jag drömde om matte heeeela natten :O Jag drömde att jag satt där och räknade och räknade men inte fatta ett skit :O Kul drömmar (Y) Jag vaknade av att jag låg och pratade i sömnen också. Var änna halv vaken samtidigt som jag var helt borta, vet att jag sa ngt med att man skulle dela med 2.. Jag vet att Johan svarade mig också, men han kommer inte ihåg det.

När jag vaknat blev det besök på vårdcetralen, haft ont i bröstet och så.. Kanske inflammation i bröstbenet, visste inte säkert, men det var nog ingen fara. Läkarn skulle ringa mig om 2 veckor och se hur jag mådde iaf, så får hoppas att det är bra då :)

När jag kom hem åt jag lite grann och sen gick jag till lekparken där jag skulle möta Lisa. Jag måste erkänna att jag var lite nervös på vägen dit, jag visste inte vart allt skulle leda, vad vi skulle säga eller hur det skulle bli. Men när jag såg Lisa där kände jag bara hur jag inte kunde hålla mig för att le. Jag blev så otroligt glad när jag såg henne där att jag bara gick raka vägen fram och kramade henne. Vad fan håller vi på det? Hur kunde det bli såhär egentligen? Den här tjejen betyder ju så otroligt mkt för mig, vi får inte glida ifrån varandra mer!!
Vi pratade en stund och det kändes bra. Nu har jag äntligen hört hennes egen version av allt. Så nu drar vi ett streck över det som hänt och hoppas på att det aldrig händer igen.
Jag har mått så dåligt över det här, och vill aldrig vara med om det igen.

Lisa jag glömmer aldrig

Look into my eyes - you will see,
What you mean to me.
Search your heart - search your soul,
And when you find me there, you'll search no more.

Don't tell me it's not worth tryin' for.
You can't tell me it's not worth dyin' for.
You know it's true,
Everything I do - I do it for you.

Vänskap dör inte så lätt, även om vi glidit ifrån varandra mycket den senaste tiden, så finns du i mitt hjärta <3 Jag kommer alltid finnas här för dig. Jag vill vara den vännen du kan komma till när du har det jobbigt eller när du bara vill umgås. Tro aldrig att du stör eller är i vägen. Jag älskar ju dig!


___________________________________________________________
Och nu till annat.. :P

Igår var jag och Sofia och shoppade lite. Jag köpte en ny höst jacka :) Har velat ha en kappa väldigt länge nu, blev aldrig av att jag köpte en förra året. Så nu fick jag köpt mig en.


Köpte den på BikBok

Halsduken är inte min, ville bara prova med en halsduk till. Mamma har stickat en vit halsduk till mig däremot :) Hon är allt bra snäll min mamma <3

Åker tillbaka till Kungsbacka vid 4, är framme halv 7, sen blir det plugg ända fram till idol =/  usch vad boring, men måste tyvärr.. Sen är det skola imorn, plugg hela kvällen, skola på fredag och sen kommer jag hem igen :D


Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0