helgen och måndagen

Hej!
Var några dagar sen jag skrev nu..
Men helgen har varit bra :) I fredags kom jag hem, hade ifs migrän och haft i några dagar, men blev genast mkt bättre bara jag fick komma hem och pussas och kramas lite med älskling:) <3
På kvällen åkte vi, trots att jag hade väldigt ont i huvudet och mådde illa till Lextorp för att säga hej till Sofia och Jessica som jag inte träffat på år och dar. Stannade inte länge alls och åkte sen hem till Johan, somnade väldigt tidigt och det var skönt. Vaknade vid 8 dagen efter, som vanligt tidigt på helgen ;D haha. Fast nu var det faktiskt inte Johan som väckte mig, utan jag vaknade lite innan och råkade nog göra så att han vaknade :P .

Johan åkte iväg och körde cross och jag åkte hem vid 10. Tog det lite lugnt, hade fortfarande huvudvärk, så la mig och sov i 2 timmar ungefär. När jag vakna kollade jag lite på teven, åt lite och så, sen var det dags att börja göra i ordning sig inför kvällen. Skulle vara i byggdegården klockan 5. När jag gjort i ordning mig själv nästan klart, eller ja, sminkat mig, så sminkade ja även Alexandra, fixade håret på Mikko, plattade Johans hår, och i sista sekunden efter att jag stressat med mitt eget hår fixade jag även Marikas hår. Så det var full rulle hela eftermiddagen ;D men vad gör det? Jag tycker bara det är kul att göra i ordning andra.
Vi var lite försenade till kalaset, men fint folk kommer väl alltid lite försent?
Så lördag kvällen var det kalas, väldigt kul :) Inte ofta man träffar bröderna och så nu för tiden :( synd tkr jag, men så är det..

Och sen var det den hemska söndagen igen. Inte nog med att man är bakis och jävlig utan man ska även åka tillbaka hit till Kba:'( Jag hade packat klart och allt och skulle snart åka iväg, men då kände jag bara att jag klarar inte av det här. Jag ville verkligen inte åka, veta att man har en hel vecka i skolan framför sig innan man får komma hem till den ända som lyckas göra mig 100 % glad just nu.. Så jag stannade hemma en natt till och åkte till skolan imorses ist.

Så idag har jag vart i skolan, sen färgat håret, räknat lite matte, Sofia har toppat mitt hår, och nu ligger jag här. Känns bra att vi har gjort något hela dagen, då tänker man inte så mkt på dåliga saker.. Även om det finns där i tankarna hela tiden så är det inte på samma sätt. Det är ju inte så att jag sätter mig framför folk och bryter ihop.

Sen vill jag säga förlåt om jag är sur och grinig i skolan mot någon. Det är inte meningen och jag försöker hålla humöret på topp hela tiden, men det är inte så lätt att gå runt och försöka vara glad hela tiden. Jag känner knappt igen mig själv ibland. Jag vet att jag inte är den människan som är sur och grinig egentligen. Och om det blir så att jag är sur så är det nog bättre att bara låta mig vara det och hålla tyst så löser det sig nog :) Men jag menar inget illa mot ngn, för jag tkr om er allihopa <3

Nu lägger jag ner det här innan huvudvärken kommer tillbaka.

Hade vi inte haft veckodagar, hade vi aldrig uppskattat den underbara helgen lika mycket..

Ha det bäst och sköt om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0