Älskling kommer hit idag :)

Hej!

Sitter här och väntar på att min underbara älskling ska komma hem till mig i frillesås :) <3 Längtat hela dagen, hoppas han kommer snart!!!

Idag i skolan har vi haft hantverkslektioner hela dagen. Började med att vi lärde oss handmasage, så ngn som är sugen på det kan ju säga till hehe ;D Jag hade inte tackat nej om någon ville öva på mig kan jag lova, hur skönt som helst.

Sen har vi även sminkat lite, eller inte jag men Sofia. Hon övade på sminkning till gymnasiemässan som är nästa vecka på svenska mässan. Jag ska även stå i montern en dag. Och nu ska vi tydligen stå helt själva som det inte var tänkt från början. Får se hur det går, hoppas inte folk kommer med för jobbiga frågor bara :O haha


Ungefär såna här sminkningar ska dem som går modevisningen ha.
Alla kommer inte ha gult som min model ska ha.
Här har jag provsminkat Sofia :)

Nu ska jag dra mig ifrån datorn för tror inte att det är så långt kvar innan Johan kommer. Och när han närmar sig tänkte jag laga lite mat åt oss.

tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0