3 månader med älskling <3

Hej!
Trodde inte jag skulle skriva något idag men eftersom jag har håltimma nu till halv 2 så hinner jag skriva ett litet inlägg iaf ;)

Först vill jag såklart skriva att jag och älskling vart tillsammans i 3 månader idag<3 och jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går. Ser fram emot många många fler månader med dig älskling. Du är mitt allt!

Ja vad ska man skriva mer om idag, inte hänt så mkt idag. haft 2 lektioner hittils. Bara hantverk idag hur bra dag som helst ;D förutom denna förbannade håltimman på 2 ½ timma :S
Direkt efter skolan idag åker jag och Sofia in till gbg, äter på ngt trevligt ställe och sen ska vi vidare till kabaré lorensberg på park lane ;D där ska vi även träffa dem andra tjejerna, och det kommer nog bli en kanonkväll.

Ha dé



Kommentarer
Postat av: sofia :)

tjena hejsan :) Grattis :)

2009-09-02 @ 12:48:24
Postat av: Ida Tuovinen

Tack ;D

2009-09-05 @ 11:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0