tandläkare

God morgon !
Min dag började med ett tandläkarbesök, och det gick ju hur bra som helst. Allt såg fint ut. Efter det gick jag hem, väntar på att få mumsa i mig lite godis, eller kanske en macka först? Men får vänta en liten stund till för har sånt där flourgrejs på tänderna och man skulle vänta en halvtimma innan man fick äta. Har nog gått en halvtimma nu förresten, men ja skriver klart här innan jag äter :)

Sen är ju frågan vad man ska göra efter frukost? Kommer ju bli galen om jag inte har ngt att göra på dagarna när alla andra jobbar =/ Får komma på ngt, men allt jag kommer på är bara tråkiga saker, plugga, städa.. ne fan..
Man får gärna höra av sig om man är ledig :D då blir jag glad!

Ja har väl inte så mkt att säga nu, har inte hänt så mkt den här dagen. Jo fick reda på att Johan måste ha jouren HELA veckan, det betyder att han kommer jobba hela tiden, jag som hade sett fram emot att få träffa honom mkt nu när jag äntligen har lov, men nej =/ jävla skit säger jag bara!!!!!

ha dé , tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0