redan fredag:S

Hej :)
Då var det fredag igen, och annars brukar det ju vara jävligt skönt men idag känner jag bara att veckan gått för fort, snart är även helgen över och då ska man tillbaka till verkligheten. Känner inte alls någon lust till det! Men men bara att bita ihop för om 7 veckor är det jullov, och fy fan vad gött det ska bli :)

Idag hade jag planerat att sova utan att bli väckt av ett sms. Men nej! mamma väckte mig 10 och skrev att jag hade tid på vårdcentralen klockan 1. Har haft svårt att andas och problem en hel del med allergin nu det senaste så ska kolla upp det. Som vanligt hittar dem väl inget fel men vill ändå att man ska proppa i sig en massa mediciner.. Får väl se..
Efter vårdcentralen ska jag och mamma till överby och köpa presentkort till hennes kompis som fyller år i helgen. Jag ska även övningköra idag så se upp på vägarna!! ;D

När jag kommit hem igen blir det antagligen lite plugg så långt jag orkar, så jävla tråkigt :S Och efter det får vi väl se vad som händer. Om det blir fredagsmys eller om man ska hitta på ngt annat. Idol ska jag iaf se !! :D

Men nu måste jag gå och göra mig iordning för om 1 timme ska jag vara på vårdcetralen.

Ha det så bra gott folk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0