nya skor är aldrig fel ;D

Hej allihopa! :)
Idag har jag och mamma först vart i frillesås och hämtat grejer så jag har under lovet :) sen åkte vi mot överby, så förbannat mkt trafik hela tiden så tog ett tag dit ner och tillbaka till Trollhättan.
Men när vi väl var framme blev det lite shopping, aldrig fel ;D Jag köpte 2 par skor (Y) sen köpte vi en till present till Nellie som ska ha kalas imorn. Hon blir hela 4 år gammal på tisdag, tiden går så otroligt fort :S ..


Dessa skor köpte jag ;)



Och dem här ;)

Aldrig fel med nya skor ;D Har i för sig hur många par som helst som jag aldrig använder men men.. :)


Jag klippte mig också. Och ja det är väl skönt att få bort det slitna och så, men usch vad kort det kändes som det blev. Jag vill ju bli långhårig igen och känns som det bara blir kortare och kortare.. Ne nu ska jag vara rädd om mitt hår så att det växer och blir lång igen. Kollade på skolfotot från förra året, och jävlar det ser ut som två olika människor, lite kul ändå;D


En sak är säker jag saknar mitt långa blonda hår!!

Nu sitter jag och väntar på att älskling ska bli klar i garaget och sen blir det väl fredagsmys framför teven. Kolla på idol :D Det ska bli så kul att se hur Rabih klarar av rocktemat ;) hahahaha..

Ha en mysig fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: Linus

Ja, jag satt då i min bil och vinkade på dig i Hojumsrondellen, men inte var det någon som vinkade tillbaka iaf!! :(

2009-10-23 @ 19:59:43
Postat av: Ida Tuovinen

Jo men jag vinkade efter att du åkt förbi :D haha

2009-10-24 @ 11:50:44
URL: http://tuovineniida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0