matte och städning (Y)

Hej igen :)
Andra inlägget idag, men så blir det när man har tråkigt, kul att skriva av sig lite.

Jag har vart hemma hos Alex idag, hon hjälpte mig med matten, tack igen :)
Efter jag varit där körde hon mig till Johan och åkte själv med hennes kompis Emma och tränade hennes hund. Jättesöta små hundar hade hon :) Så jag har storstädat Johans lägenhet nu, lika bra när man inte har ngt annat att göra :) Tråkigt att bara sitta still. Så lite duktig har jag varit idag både räknat matte och städat :D

Nu väntar jag bara på att älskling ska komma hem, får se om det blir en kaffe på Max med Alexandra senare också (Y) Sen händer det väl inte så mkt mer idag.

Hej då! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0