lördag och barnkalas ;D

Hej :)
Hur är det med er idag? Hoppas allt är bra (:

Haha måste säga att mina förväntingar om hur det skulle gå för Rabih igår i idol stämde ganska bra. Rock var inte alls ngt för honom och jag tyckte han borde åkt ut. Tyckte det var tråkigt att Nicklas fick åka eftersom han var riktigt bra igår. Dem flesta gjorde faktiskt bra ifrån sig. Men dem jag tyckte var sämst var, Rabih, Reza och Erica =/ Annars brukar jag tycka att Reza och Erica är bra också, men inte igår. Sen har jag en favorit ;)

Idag vaknade jag och Johan efter 9 ngn gång, låg kvar och myste en stund och sen gick vi upp och åt frukost. Efter det åkte vi upp till överby och köpte lite nät till Johans bil. Så nu är han och grejar med det i garaget och jag tänkte plugga lite =/
Senare idag är det kalas för Nellie också, ska bli gott med lite tårta.

Jag har börjat drömma så mkt konstiga saker. Inatt grät jag för att mitt hår var så kort, och det är nästan så jag vill göra det i verkligheten också!
Men som härom natten när jag drömde att någon kom in i ett rum där jag och några till satt, och siktade mot oss med en pistol, alla blev helt knäpptysta ett bra tag tills en i rummet började sjunga, jag tror det var Malin :S haha. och efter att hon psykot med pistolen gått därifrån planerade jag hur jag skulle skriva om händelsen i bloggen. Nu gör jag det ändå, men det var tur att det bara var en marddröm.

Men a om jag skulle börja plugga lite, hade vart skönt att få en sak överstökad iaf så jag slipper tänka på det resten av veckan.

Och hör av er om det händer ngt kul ikv också :) bye

Kommentarer
Postat av: malleballe :)

jag malin?:P

2009-10-24 @ 21:47:55
Postat av: Ida Tuovinen

haha japp :P

2009-10-25 @ 16:27:15
URL: http://tuovineniida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0