Hem till sjuntorp idag :)

Hej!
Fan vad kallt det var imorses, -7 grader, brr blir ju bara kallare och kallare, så idag åkte tjocka vinterjackan på (Y)

Och äntligen är nagelprovet avklarat också :) Känns bra att ha gjort klart två prov denna veckan. Nu är det bara svenskainlämning på fredag som jag inte har så mkt kvar på. Och sen affärsplan och en till uppgift till nästa vecka och efter det är det lov :D

Har håltimma nu,sen ska jag ha dubbla stylistlektion :) Ska öva på Modellering, shading och dusting idag. Efter skolan åker jag hem till älskling :D <3


<3

Känner att jag tar ledigt från pluggandet idag och gör kvar svenskan imorn :)
Ska även hälsa på min kära farmor imorn, hinner aldrig det =/ Så imorn har jag lovat. Hon ska laga god mat också :) Hon lagar alltid god mat!


tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0