hej !

Hej!
Idag blir det ett kort inlägg!
Idag har jag vart i skolan, hade idrott och om jag får träningsvärk väntar massage imorn när jag kmr hem ;) Låter hur härligt som helst så jag vet redan att jag kommer ha så ont så jag knappt kan röra på mig imorn!
Hade redovisning i arbetsmiljö och säkerhet om droger idag också :) Precis skrivit klart lite reflekteringar som skulle skickas in innan midnatt också. Nu ska jag läsa lite i min svenskabok inför ett arbete som ska vara inlämnat nästa vecka och jag inte börjat på =/ Sen blir det sova så det snabbt blir fredag och jag får åka hem <3
Nervös inför kompliteringsuppgifterna i matten imorn bara + ett litet svenska prov :S aj då. Får se hur det går..
 Men ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0