hej igen

Idag har jag pluggat en massa, men känner att jag inte riktigt fattar än. Känner mig så jävla trög och dum, men det går inte att få in det när det är så jääävla tråkigt :S Måste verkligen försöka få in det här nu så jag klarar matteprovet nästa vecka!

Har även vart och köpt maskeradkläder :D ska bli så kul, längtar tills på lördag :) Hoppas att alla kan komma nu och verkligen går in för det och klär ut sig!!
Och hoppas också att jag inte glömt att skiva till någon, hade kännts dumt. men då får ni bara fråga!

Sitter och väntar på att Johan ska komma hem, och det gör han nog när som helst <3 :D .. Får vi iaf hoppas så att han inte får mer jobb nu eller nått :S Tråkigt att han har haft jouren hela veckan. Men har ju iaf fått somna som en prinsessa varje kväll.

ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0