Gymnasiemässa!

Hej på er :)
Idag har jag vart på gymnasiemässan på Svenska mässan. Har stått i montern hela dagen och berättat för folk om skolan och så. Blev lite trögt mot slutet, men ändå skönare än att vara i skolan.




Jag tänkte snart plugga lite, har svenska prov på fredag =/ och matte kompliteringsuppgifter. Vet fortfarande inte hur jag ska göra med matten, sån jävla beslutsångest!! :S

Kollade resultatet för naturkunskapsprovet nu också, hade fått 33/34 poäng, mvg :) (Y)

Imorn är det gymnasiemässa igen, men då ska jag sminka till modevisningen och sen gå runt och locka folk till våran monter och sminka lite så folk får se vad vi gör typ:) Efter det åker jag hem till Sjuntorp eftersom jag är ledig på onsdag :) Så får mysa med älskling imorn kväll, han har tyvärr jouren så får hoppas att han inte har allt för mkt jobb. På onsdag ska jag träffa Lisa :) och sen åker jag tillbaka hit igen =/


Jag och Sofia (:

hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0