Grattis Nellie <3

Hej :)
Ska börja med att säga grattis till söta Nellie som redan blir 4 år gammal idag. Det är sjukt vad tiden går fort egentligen. Hade ju redan lite kalas för henne i helgen, så här kommer lite bilder :)



Här ser ni hur kort mitt hår blev igen också =/
Och nya skorna fick bara med på bild också ;D


Sötnos öppnar paket<3


Blåser ut fyra ljus :)



Och här var det färdigblåst :P


Bella mitt söta fadderbarn fick vara med på bild också :) <3

Ja det var alla bilder jag hade från kalaset.

Idag vaknade jag ganska sent faktiskt. Johan skickade sms och då vaknade jag, och tur var la det annars skulle jag väl sovit bort hela dagen. Inte för att jag har något att hitta på nu direkt men ändå. Det ända jag tänkt att göra idag är att tamburera på peruken, tråkigt =/ Vädret ute är väldigt härligt idag, så får se om man kanske orkar ta en promenad senare.

Ha en bra dag, och njut av solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0