Gör helgerna längre!

Hej!
Fan vad jag älskar helgen, synd bara att den är så kort. Det är svårt att inte tänka på att man snart ska tillbaka till helvetes veckan igen, men när jag väl är hemma är det underbart. Jag får vara med den ända som får mig att må bra just nu<3

I Fredags var det mys med Johan, mamma och pappa. Vi kollade på idol och åt godis :) Sen åkte jag och Johan ut en liten stund och tjöta med Jocke, Linus, Mikko och Alex. Båda var trötta och slocknade ganska fort när vi kom hem.

Igår fick Johan äntligen sin efterlängtade bil, så det blev lite åkande och det var kul :)



På dagen var jag även och shoppade lite med mamma :) Köpte nya leggins, knästrumpor, en kofta och ett par vita strumpbyxor (Y)


mammsi :) <3


kläder :P synd inte så bra men..


På kvällen var det fotboll hos Jimmy. alla förutom jag, Johan, Mikko Alex, Aztor och hm vet var det mer? :O A minnet är jämt så bra (Y) stannade kvar efter fotbollen också. Det är synd att vissa ska få göra som dem vill utan att få höra någon skit efter det, medans andra är tråkiga och torra. Hur kul känns det då att gå ut och umgås? Till slut känner man sig bara tvingad till det. Om alla bara kunde vara lite glada för andras skull! Om nu någon inte vill bete sig precis som någon annan vill så är det väl inte hela världen. Låt folk göra vad dem vill! Det ni håller på med är bara avunsjuka. Jag tycker det är jävligt tråkigt. Vart tog den gamla goda vänskapen vägen? ..
Alla som läser kanske inte förstår vad jag menar, men det finns några stycken som jag vet förstår och kan ta åt sig av det här. Varför ska en sånhär grej få mig att tycka illa om er, för det gör jag ju egentligen inte! =/

Idag har jag vart med Johan på jobb, pluggat och slappat lite. Nu ska vi snart ut en sväng, så drar mig härifrån nu, Åker tillbaka till Kungsbacka imorn på morgonen :)

Vänskap är att finnas där för varandra oavsätt vad, att glädjas åt varandras välgång och att förstå

Kommentarer
Postat av: Sofia Adolfsson

I love you biatch <3

2009-10-11 @ 20:57:51
Postat av: Ida Tuovinen

Haha Jag älskar dig också <3

2009-10-11 @ 21:21:13
URL: http://tuovineniida.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack för att du förstår <3

2009-10-12 @ 14:25:24
Postat av: Ida Tuovinen

<3

2009-10-12 @ 18:49:51
Postat av: jenny kirbas

hejhej ida tyckte jag kände igen efternamnet såg dig en massa när du var liten hiihi hur mår viola ska träffa henne nu på måndag har saknat henne massa men måste få fråga e toni din bror?många kramar

2009-10-25 @ 03:12:57
URL: http://metrobloggen.se/yennie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0