Fredag ;D

Hej!
Sitter i skolan, har svenska. dem diskuterar när arbetet ska vara inlämnat. Och som jag sa bara för att jag har gjort klart det tills idag så får man längre tid på sig!!! typiskt.. Aja nu har jag iaf gjort det och behöver inte tänka på det. Men jag och Sofia finns med i baktankarna att vi var dem ända som var klara i tid sa våran svenska lärare ;D det känns ju iaf bra!

Hoppas att dagen går fort så att jag kan komma hem fort. Ska hem till Johans mamma och äta mat, och sen blir det mys och godis framför idol :) Imorn ska vi hem till Jarno och Karin och äta och dricka lite :) Men på dagen tänkte jag OM jag orkar plugga lite matte och övningköra.

Ne nu får jag avsluta det här ;D
ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0