Fika med Lisa, Sara & Nicolina :)

Hej!
Åh vad skönt det var att få sova bredvid älskling inatt, sover så mkt bättre då :) Synd bara att han fick åka på 2 jobb inatt =/ 
Imorse gick jag upp vid halv 9, gjorde i ordning mig, diska lite :P och sen gick jag hem. Skulle ta bussen 10:20 men Lisa hade försovit sig. Som tur har jag en snäll mamma som snart kommer och hämtar oss och kör upp oss till stan. Ska fika med Sara och Nicolina :) Har ju inte hunnit se Nicolina än =/ Finns ju aldrig tid. Men nu när jag äntligen var ledig från skolan får jag passa på (Y) Efter jag fikat med dem ska jag förhoppningsvis träffa älskling och äta någonstans med honom, ifall inte han har jobb utanför trollhättan.

Men nu ska jag iaf dra mig ifrån datorn eftersom mamma kommer när som helst. Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0