lite sjuk

God morgon !
Klockan är 11, jag vaknade för 1 timme sen typ. Det var skönt att sova lite längre, och att ha älskling bredvid mig inatt <3
Vaknade 100 gånger av att jag var varm och sen kall, mådde dåligt och hade ont i halsen =/ Men nu när jag vaknade i morse så var det faktiskt mkt bättre. Gick upp och åt lite frukost och det gjorde det också bättre.
Så nu är frågan om jag ska ska åka tillbaka till frillesås idag och gå till skolan imorn eller om jag ska stanna och vila hemma så jag inte blir mer sjuk på lovet :S Känner verkligen att jag måste gå på matten imorn, hatar att missa en lektion för då är man så efter igen. Men jag har ju min lärare Alexandra hemma som kanske orkar hjälpa mig på lovet om jag inte skulle orka åka :)


Sitter och kolla på gamla bilder, bland annat sen vi var på Mallorca. Fan vad jag vill åka utomlands NU! Längtar så tills vi åker den 18e december till Lanzarote, ska verkligen bli underbart med sol, värme och massa mys en hel vecka <3


Ne nu får gärna tiden gå liiite fortare :)


HAHA snygg bild jag hitta :P


Bredaste smilet :P

Ne nu ska jag dra, ha det bra


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hjälper dig så mycket som DU orkar, jag orkar alltid ... :P Haha

2009-10-23 @ 16:24:13
Postat av: Ida Tuovinen

Så snällt av dig :)

2009-10-23 @ 18:38:40
URL: http://tuovineniida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0