fredag

Hej!
Idag känns det som en lyckad dag. Men ändå är jag glad nu på någon konstigt vänster, kan det ha att göra med att jag är hemma? :D A jag tror det, eller är ganska säker (Y) Älskar att vara hemma!!
Okej då ska jag berätta om min dag..
Började med mattelektion, jag blev helt nere så fort jag gick in i lektionssalen för jag vet vad som väntade mig. IG på provet!! Våran lärare Dorota som förövrigt är väldigt snäll, jag tkr om henne :) frågade om vi ville ha proven i början eller slutet av lektionen och alla ville ha det direkt, inklusive mig själv, men jag ångrade mig fort, ville inte att alla skulle se att jag misslyckats. Så jag satt där hela lektionen, tårarna rann, utan att jag ville det men det gick inte att få stopp. Men jag visste hur mkt jag pluggat för provet och skulle få göra det igen till omprovstillfället. Sen har vi så mkt annat också så orkade verkligen inte.. Och i slutet av lektionen så fick jag se mitt prov, och som jag visste hade jag fått ig. MEN det finns något bra i det hela, det var så nära och hon tyckte bara allt var slarvfel så jag behöver inte göra omprov :) Det räcker att jag gör några kompliteringsuppgifter istället. Jag sa att jag ville hoppa av för jag inte känner att jag kommer klara det. Men Dorota och Sofia övertalade mig att ge det en chans och sa att jag skulle klara det. Så jag vet inte om jag är smart eller dum som går kvar nu. Men får helt enkelt pina mig ett halvår och sen tänka att jag aldrig i hela mitt liv behöver räkna matte mer. Fan vilken härlig känsla ;D hehe.. Nog om matten.
Vi hade även naturkunskapsprov idag. Dorota som jag även har i det ämnet sa att jag kunde få göra det på måndag eftersom jag inte mådde så bra idag om jag ville. Men jag bestämde mig för att göra det idag ändå. Annars får jag bara plugga i helgen och det orkar jag inte. Jag var helt inställd på att det skulle gå skit, men vet ni? Det kändes skit bra :D så nu väntar jag bara på resultat. Helt plötsligt vände lyckan :)
Men vet ni vad smarta Ida gör när hon kommer till Gbg då?
Jo jag satte mig på Sofias tåg först för att vänta på mitt, sen går jag typ 20 i 4 till mitt eget tåg. Jag letar upp Trollhättan/vänsersborgs tåget (tror jag) . Det stod det på skylten och jag gick på tåget. Och jag hinner precis sätta mig så åker det iväg, shit tänker jag, klockan är väl inte så mkt? Så kollar jag upp, och vet ni vad det står? UDDEVALLA C. haha va fan! Dem måste ha ändrat på skylten precis när jag kom eller ngt. För jag är 110 % säker på att det stod Trollhättan. Aja så jag fick åka en liten annan väg idag, men det var ju trevligt. Mamma hämtade mig i Uddevalla. Och det tyckte jag var bra för hon fick för sig att stanna på Överby påvägen hem för hon ville köpa en tröja på gina tricot. Och då fick även jag mig en ny tröja och ett skärp till midjan :D Så min dag har helt plötsligt blivit en bra dag :D och det bästa av allt, det är att jag fått pussa min älskling <3 Och snart kommer han hit, mys :)

Nu har jag skrivit långt. Men ha det så bra :)

Med allt dåligt kmr ngt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0