Helgen!

Hej!

Då var det måndag igen, en ny vecka, sista veckan innan lov dock vilket är väldigt skönt!


Åkte hemifrån imorses. Alltid skönt med en extra kväll och natt hemma :) Igår kväll fick jag även hjälp med matten av Alexandra vilket var väldigt snällt. Förstår ju inte så mycket av det men med en bra lärare så går det ;D
Efter att jag räknat matte ett tag så kollade jag Johan, Mikko och Alexandra på lite filmer sen jag och Mikko var små, haha ;D Det var ju iaf rätt kul att se hur man såg ut, kläderna!!! haha. Sen var jag ju rätt grym på att dansa också, eller vad säger ni? ;)

I fredags var det bara mys. Först åkte jag och Johan och åt hemma hos hans mamma, jättegott var det :)
Efter det kollade vi på idol med Mikko och Alexandra. Rätt person åkte ut tycker jag. Det går rätt bra det här. Först Carolina och sen Camilla, nästa gång får det vara Rabihs tur tycker jag. Efter idol var vi trötta och gick och la oss.

I lördags åkte jag och älskling på lite uttflykt :) Åkte dit vägen förde oss kan man säga. Först till Ulriceham, stannade och åt och sen åkte vi vidare. Körde förbi ullared, varberg och så.. :P Stannade i Kungsbacka och sa hej till Sofia, Lina och Ida :) Sen åkte vi hem. Mysigt att bara åka iväg en dag utan att tänka på ngt annat <3 . När vi kom hem gjorde vi iordning oss lite och sen åkte vi till Jarno och Karin. Karin hade lagat en jättegod tacopaj, fin var den också :)  Efter maten spelade vi nintendo wii och drack några öl. Det är så kul! ;D och bra träning också.
Jocke hämtade och körde hem oss vi halv 1.

På söndag blev jag så jävla chockad!!!!! Johan och jag vaknade vid halv 11, haha! Måste vara rekord. Men det var skönt att sova ut även om jag fortsatte vara slö hela dagen. Mådde lite dåligt och hade ont i halsen också, så säkert drf jag inte var helt pigg heller. Samma med Johan =/ Men idag mådde båda bättre iaf som tur var.
Tråkigt att behöva åka tillbaka till skolan bara. Men som sagt nästa vecka är det lov ;D

Nu börjar jag snart min lektion här :) Småföretagande =/ ska gå runt och göra marknadsundersökning.. Gå in och kolla våran företagsblogg. Perfectlisi.blogg.se


Ha det så bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0