längtar tills imorn

Tja :)

Ligger här hemma i min säng och fryser samtidigt som jag är inne och lyssnar på idol på tv4.se/idol. Så otroligt många bra i år. Svårt att säga vem favoriten är. Men jag gillar Eric, Erica, Moa, Mariett och Calle väldigt mkt:)

Åkte hem tidigare från skolan idag eftersom jag mådde dåligt..
Har mått dåligt hela veckan faktiskt, förutom igår. Kan bero på att Johan var här och fick mig att må bra :)
Mamma ringde precis också, hon sa att vi kanske får köpa ett annat busskort till mig nu som jag kan åka på när som helst hemifrån eftersom jag egentligen inte vill vara här.. Då kan jag ju komma hem ngn gång i veckan också och få ny energi till att orka skolveckorna. Nu känner jag mig bara sur och grinig och trött på allt hela tiden. Helgerna är underbara förutom att dem är alldeles för korta.

Imorn åker jag äntligen hem igen :) När skoldagarna är slut på fredagarna och jag sätter mig på tåget hem sitter jag alltid och ler för mig själv hela vägen, för då vet jag att jag snart är där jag helst av allt vill vara igen, hos han som gör mig glad och får mig att må bra <3 Önskar att tiden kunde stanna när jag låg där i armarna på dig älskling. Det var underbart att ha dig här igår, även om du åkte imorses igen :( Jag längtar tills imorn så oerhört mkt. Trodde aldrig att man kunde sakna en person efter så kort tid så mkt.

Ska snart sätta mig och tamburera lite på min peruk lite. Det var ett tag sen nu =/
Sen plugga naturkunskap, så jävla boring!! Men måste tyvärr. Prov imorn..

bye

Johan vill bara säga detta!
Du är det bästa i hela världen. Jag kan vara mig själv tillsammans med dig, du får mig verkligen att må bra. Du är så underbar och finns alltid där för mig. Förlåt om jag ibland är sur och grinig. Det beror inte på dig, för du är den bästa killen i hela världen. Tänk att jag har en sån otrolig tur som har dig, och att du alltid orkar med mig <3
Jag skulle inte kunna föreställa mig ett liv utan dig. Även om jag inte bor så nära dig nu och vi inte träffas så ofta längre kommer jag aldrig glömma dig eller tröttna på dig. Du får aldrig tro det!
Det finns inte ord för hur mycket du betyder för mig.
Jag kommer föralltid vara din, om du föralltid vill vara min. Jag älskar dig av hela mitt hjärta <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0