bakfylleångest!

Bakfylleångest hej!! Att man alltid ska vakna upp och ha sån go ångest dagens efter att man druckit. Och bättre blir det ju inte när Johan och Bäsh mobbar sönder mig. Jaja men man ska aldrig ångra ngt som en gång fått en att le, så jag kanske ska försöka sluta ha ångest nu!! :P haha. Lättare sagt än gjort. 

Ja det var som sagt fest hos Johan igår, och det var ju mycket trevligt som det brukar vara med trevligt folk :D så tack alla för en rolig kväll : )

Idag är man ju inte så jävla fräck, huvudvärk och mår illa, mår som man förtjänar! Men har ätit lite nu iaf så mår ju iaf lite bättre. Får se om man piggnar till lite och orkar göra ngt. Det känns iaf bra att jag idag var mest bakfull på morgonen och det går och rätt håll hela tiden, annars brukar det ju vara tvärt om, att jag blir mer bakfull på kvällen. Men jag kanske inte drack så mkt som jag brukar göra annars igår.

Hej då! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0