själv idag..

Hej hej :)

Sitter i skolan, har rast nu i 15 minuter. Har precis haft en photoshop lektion och ska ha en till. Efter det är det idrott och arbetsmiljö och säkerhet. Men först 2 ½ timma håltimma, fast ska nog gå på extramatte lektion.
Imorn är det äntligen fredag igen :D

Imorses kände sig Sofia dålig, ont i halsen och öronen =( Så hon fick stanna hemma. Vilket betydde att jag fick gå själv till bussen. Det var väldigt mörkt och jag har blivit lite rädd för att gå själv nu med tanke på allt som hänt. Men på något sätt känns det ändå lite tryggare att gå på morgonen än kvällen. Men egentligen vet man ju inte när det finns idioter ute. Eftersom jag och Sofia går till bussen exakt samma tid varje morgon så är det ju inte så svårt att följa efter oss. Som tur är brukar vi ju gå två och då känns det mycket tryggare. Får se hur det blir efter skolan om jag behöver gå själv =/ Hoppas inte det! I så fall får jag prata med någon i telefon på vägen.

När jag kommer hem ska jag och Sofia baka negerbollar som vi ska sälja för att samla ihop pengar till vårat företag. Behöver ju en hel del pengar för att få företaget att gå runt. Vi började på negerbollarna igår men hittade något konstigt recept där man skulle låta smeten stå 1 timme i kylskåpet innan man kunde rulla dem till bollar. Men efter 1 timme hade inte smeten blivit tillräckligt hård för att kunna göra något. Gott smakade det iaf, var ju tvungen att prova :D Så vi tänkte att vi låter det stå över natten och fortsätter idag. Hoppas hon mår bättre ikväll.
Sen är det ju även mammas pojkar på tv, får jag inte missa ;)

Nu får jag fortsätta med uppgiften vi har. Vi ska forma och plocka bryn i ps. Sen ska vi göra om en bild på oss själva. Min bild är FÖRJÄVÄLIG. Min lärare tog den förra veckan på morgonen. Usch ser verkligen halvt död ut.

ha en bra dag så hörs vi på fredag ! ( oj inte meningen att rimma) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0