rädd igår :S

Äntligen fredag :D
Ska snart börja min andra lektion, efter den är det "bara" 3 till och sen åker jag hem.

Igår var jag själv hemma hela kvällen och natten, inte alls kul. Satt mest inne på mitt rum och tamburerade lite på peruken och läste lite körkortsteori. Pratade även väldigt mycket i telefon med Johan och mamma :)
När jag inte pratade i telefon och satt satt där för mig själv hörde jag en massa ljud, lät som någon knackade på dörreb men jag var inte säker för det lät inte så högt. Så jag satt där lite rädd men brydde mig inte så mkt mer om det sen. Rätt som det är så knackar det på igen och den här gången är jag säker på att det verkligen knackar på. det första jag tänker är att ringa grannen Andreas :) Han är ju ändå närmast och kan komma dit och kolla vem det är. Men det roliga var att det var han som knackade på, han skulle bara se om allt var bra, och det var det väl egentligen förutom att jag var väääldigt rädd. Det var bättre när jag pratade i telefon med någon men direkt när jag la på blev jag rädd igen. Så höll mig mest inne på rummet igår. Undrar bara om det knackade på innan grannen kom eller om det bara var blåsten ute som gjorde att det lät så? =/

Somnade ganska sent eftersom jag låg där och inbillade mig saker och tänkte på vad jag skulle göra ifall något hände. Så när klockan ringde 05:45 idag var jag ganska trött :S Snosade till 5 i ungefär och sen gick jag upp och gjorde iordning mig, åt och gick till bussen. Ringde Johan när jag var påväg till bussen för det känns tryggare att gå då :)

Nu får jag läsa bok i svenskan.. Ha en bra fredag och helg :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0