ingen dator än heller

Hej på er!

Mitt bredband fungerade såklart inte!! :S Får fixa det i helgen. Ska hem ikväll men har inte med mig modemet nu =/ Så blir inte så många inlägg i veckan.

Sitter i skolan nu, har matte om 10 minuter, mindre kul! Sen har jag två lektioner bild och efter det ska jag hem :D Sova bredvid älskling inatt, det bästa som finns <3

Jag tror ingen förstår hur mycket jag älskar Johan. det finns så många som frågar om jag aldrig tröttnar på att vara med honom, om vi inte bråkar hela tiden för att vi umgås så mkt.. Men nej det är inte så. Jag har inte tröttnat en sekund hittils och jag vet att jag inte kommer göra det i fortsättningen heller!!
Sen så träffas ju inte jag och Johan så jättemkt ändå eftersom jag går i skolan i Kungsbacka. Okej att jag åker hem eller att han kommer hit typ 1 gång i veckan, men sen är det ju bara helgerna. Men jag skulle kunna träffa honom varenda dag utan att tröttna. Jag har verkligen världens bästa pojkvän. Han är bäst för mig :) <3

okej nu är det bara 5 minuter kvar till matten, så får gå.
ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0