helgen :)

Hallå!

Nu har jag inte skrivit på hela helgen, har vart fullt upp :P

I lördags var det ju Halloweenfest ;) Jättekul, och alla som kom hade klätt ut sig :D Bilder finns ju på min bilddagbok.
Jocke kom med mat till mig och Johan först i lördags, jättegott var det :) Sen fick vi skynda oss som fan hem till mig och sminka mig, Johan och Alexandra, och fixa hår och kläder och allt, så blev lite stressigt där i slutet men vi hann precis i tid :D

Dagen efter var mindre rolig som vanligt. Jag var mega bakfull som jag ALLTID blir! Förstår inte att vissa inte blir bakfulla alls :S jaja.. Så jag fick inte i mig så mkt mat, försökte med maten Jocke hade tagit med sig dagen innan, men nej!
.. och jag mådde fortfarande illa i morses, härligt (Y) Och blev ju mer illamående när jag insåg att jag skulle åka till skolan igen =/ Blev ett par tårar när jag skulle säga hej då till älskling, alltid lika jobbigt :(

Jag och älskling har ju 5 månaders dag idag också <3
Och fortfarande älskar jag dig bara mer och mer för varje dag som går !
Du är bäst i hela världen och jag kommer vara din föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0