Helgen

Hej !
Inte skrivit i helgen heller, har börjar bli dålig på det här. Sitter i skolan nu och får slänga in ett snabbt inlägg.

I Fredags var det idol, rätt åkte ut men blev väldigt nervös när Erik hängde löst :O Det var inte väntat. Vad gjorde jag mer i fredags? hm ingenting tror jag, tog det bara lugnt

I Lördags firade vi farmors 80-års dag. Träffade släktingar som man inte träffar varje dag, och farmor var jättenöjd så det var kul :) På kvällen åkte jag och Johan hem till Jarno och Karin, Mikko och Alexandra var även där. Men vi kunde inte vara kvar så länge eftersom jag blev allergisk mot hundarna och fick svårt att andas så vi förflyttade oss till Johan. Satt och tjöta och sen gick de andra över till Nicklas. Jag och Johan skulle ju på bio dagen efter så vi tog det lugnt med drickandet :)

På söndag då var det bio, nya Twilight :) Jag måste säga att jag faktiskt blev lite besviken, jag hade förväntat mig lite mer. Men svårt att göra en film som är lika bra som ettan kanske. Helt kass var den ju inte, jag tyckte den var bra men kunde varit lite bättre ;D . Tyckte om början och slutet väldigt mkt iaf ;D hehe. Johan tyckte inte om den.

Och nu är det måndag. Går inga tåg den här veckan så jag fick åka ersättningsbuss. Sov nästan hela vägen och vaknade av att alla var påväg av bussen. Fick lite panik där :P haha.
Åker hem efter skolan idag eftersom jag ska ta allergiprover imorn och antagligen vaccineras :) Nervös eftersom jag HATAR sprutor. Får se om jag svimmar imorn :P haha

Nu ska jag gå på lektion. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0