helgen

Hej!
Har inte skrivit nu på några dagar. För i helgen blev det inte så mkt dator. Var med Johan på jobb hela lördagen. annars hade jag aldrig hunnit träffa honom :S

I söndags var det farsdag. Började med att vi åkte hem till Johans pappa och fika lite, men Johan fick jobb nästan direkt så hann inte vara där så länge =/ Efter jobbet åkte vi hem till mig och åt med hela familjen, jättegott :) Sen skulle vi iväg på kalas också för Johans kusin och faster som fyllt och fyllde år. Sen var det dax för jobb igen. Trafikolycka i Nol där en buss och personbil hade krockat :S När vi var hemma på natten var det dax att sova. Vaknade på måndag morgon och fick ångest, fan skolan igen =/ Men fanns som vanligt inte så mkt att göra utan bara att åka tillbaka hit.

Idag är det tisdag och jag ska snart vara med på ngt möte med skolverket som våran rektor frågade om jag kunde tänka mig att vara med på. Efter mötet är det matteprov. Hoppas verkligen att det går bra. Känns faktiskt helt okej med matten nu. Men jag och prov går inte riktigt ihop och det brukar gå åt helvete på matteprov..

hej då :) Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0