hej igen (:

Hej !
Är hemma nu, så skönt :) Men mindre kul är det att jag inte är med Johan nu =/ Han hämtade mig förut men ville sen åka till sin kusin. Jag kunde ju följt med men känner mig verkligen så seg idag och hade knappt ätit någon lunch och innan det bara frukost innan 7 imorses, så kände att jag ville ha mat. Så Johan körde mig till sjuntorp och åkte direkt. Nu hoppas jag att han kommer snart jag behöver några pussar och kramar nu känner jag <3

Oj klockan är snart 8, idol börjar ju ;) Måste gå ner och kika påre!!
Ha en bra fredag mina vänner, bye (:

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Är seg på att svara på mina kommentarer! Tack så hemskt mycket för kommentaren. Det värmer jätte mycket verkligen. Kommer alltid att finnas där för dig också! Jag älskar dig <3

2009-11-07 @ 14:06:38
URL: http://jessicalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-11-09 @ 22:56:41
Postat av: Ida

<3

2009-11-10 @ 09:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0