håltimma suger:S

Hej!
Sitter i skolan, har haft svenska lektion nu och har 4 timmars håltimma fram till halv 2 nu =/ så jävla segt. Men ska plugga lite matte och gå till apoteket. Ska gå och ta reda på ifall vi har sovmorgon imorn också, för imorn ska A-klassen och 3orna till Mary Kay på studiebesök, vilket vi ska på torsdag. och hela dagen imorn har vi bara stylist lektioner, och vi tror att våra lärare ska åka med dem andra klasserna till studiebesöket. HOPPAS! Vill verkligen hem, gör inget annat än att tänka på hur mkt jag vill hem!!

Nu vill Sofia gå och räkna matte, får se om jag slänger in ett inlägg senare också, måste fixa mitt mobila bredband som krånglar bara. Men om jag kommer hem kanske jag skriver ändå.. eller kanske inte, för då blir det nog bara massa mys med älskling :D <3

Men ha dé, hej (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0