Fredag..

Hej :)

Igår var vi på studiebesök i Mölndal på Mary Kay. Jag tyckte det var jätteintressant, kul och verkade bra. Jättebra produkter också :) Dock var det inte många i klassen som delade åsikt med mig och tyckte väl att det var för bra för att vara sant. Hon som berättade om företaget tyckte det var världens bästa jobb och det fanns inget direkt negativt med det. Men vem skulle stå och prata om allt negatvit om sitt jobb när man vill locka dit fler folk?
Jag skulle iaf kunna tänka mig att börja jobba med det lite grann. Skönt att man får lägga upp sina arbetstider hur man vill. Och man väljer själv hur mycket man vill tjäna i månaden, ju mer man säljer desto mer pengar såklart :)
Men nog om Mary Kay :)

Idag är det fredag, har precis haft mattelektion. Så jävla tråkigt.. Prov nästa tisdag, får väl se hur det går, önska mig lycka till! :)
Ska snart ha svenskalektion.. Vi ska analysera en låt. Jag har valt "Du är allt jag nånsin önskat" jag tycker den är så fin :)

Längtar till ikväll då jag får åka hem till min älskling igen <3       

Nu kom Marie, våran lärare, så får börja jobba lite. hej då :)                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0