Fredag

Hello!

Nu är det fredag igen, och hur skönt är inte det? :)
Sitter och mumsar i mig massa godis nu, mår nästan illa och snart är det lunch. Får nog försöka äta lite mat så jag inte mår ännu mer illa sen, även fast jag egentligen är ganska mätt nu.

Längtar så tills ikv, för jag vet vad jag ska tvinga Johan att göra. MASSERA MIG!! jag har så ont i hela kroppen efter idrotten igår. Vi delade in oss i 4 lag, 4 i varje förutom i vårat lag där det var 3. Sen delade vi in gympasalen i 2 delar, en stor och en liten plan. och efter uppvärminen då vi sprang runt och hoppade hopprep så spelade vi hela tiden i en timme, bytte plan och lag. Och det bästa av allt var ju att mitt, Josefines och Johannas lag vann alla matcherna ;D . Fan inte konstigt att otränade jag har så ont överallt. Får snart börja träna något känner jag!! Frågan är bara vad. Någon som har något bra och roligt förslag så man tycker att det är kul att gå till träningen?

Någon som ska hitta på något kul i helgen förresten?
Hör gärna av er (:

Nu ska jag gå och äta, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0