"fest", örebro, julbord osv..

Hej hej!
Återigen länge sen jag skrev. Så nu blir det till att berätta om hela helgen igen ;D
Fast först ska jag bara visa mitt hår, nänmligen lagt i lite mer blonda slingor igen (Y)



I Fredags var det "fest" med skolan ;D
Vi har ju haft dialogdagar 3 dagar i skolan, för att helt enkelt lära oss att respektera alla människor och få träffa homosexuella, transexuella, invandrare osv.. Var väldigt bra dagar tyckte jag :) Och som avslutning var det då fest på kvällen.
Efter skolan i fredags väntade jag och Sofia på att en vän skulle komma och köpa lite go dricka till oss ;D Efter det åkte vi hem till frillesås, åt och tog oss ett glas, gjorde i ordning oss och tog oss ett eller två eller kanske tre glas. Sen ett glas till.. och sen fyllde vi på en flaska till bussfärden. När vi kom fram till Kunsgabacka insåg vi att vi var dem ända från våran klass där. Men vad gör det. Går alltid att hitta nya vänner ;) . Så på bussen pratade vi med några trevliga människor från skolan.
Sen var vi framme på Berg 211. Drickan var slut men inte vi. Vi dansade och hade kul. Sen åt vi, och efter det var Loke? där och sjöng och spelade gitarr. Efter det kom Tramsgänget. Ni vet dem som sjunger "alla som inte dansar är våldtäktsmän" Och sen var det lite magdans, och efter det trams igen. Sen åkte vi därifrån. Jag tog bussen hem från Gbg och Johan hämtade mig när jag var framme på natten. Det var allt en rolig kväll :)


Innan vi åkte :)


Hej jag är inte riktigt beredd? Men var tvungen att få med hela outfitten ;)


Sofia, jag och Lisette :)

I lördags åkte jag och Johan till Örebro på morgonen. Han skulle köra dit lite bildelar. Sen åkte vi hem igen, och när vi kom tillbaka var det julbord :D mm så gott.
Och efter julbordet åkte vi hem. Johan gjorde iordning sig inför kvällen och jag fick platta hans hår. Sen skulle han ut på krogen för att fira Bäsh som fyllde 21 år :)
Jag åkte hem till Toni och Sanna. Även Jarno, Karin, Mikko och Alexandra var där. Drack lite vin och satt och tjöta. När vi åkte hem var jag väldigt trött, sov hela vägen i bilen, och när jag kom hem till Johan tvättade jag bara av mig mitt smink och borstade tänderna och sen somnade jag som en stock. Johan kom hem vid 3 och var ganska så full. Somnade som en stock han också. Och morgonen efter var han väldigt bakfull. Så igår gjorde vi inte mycket. Slappade hela dagen. Jag var iväg och solade med Alexandra en sväng bara. Men det skulle jag inte ha gjort. Hade lite ont i halsen innan, och efteråt mådde jag ju skit. Så nu är jag inte i skolan eftersom jag mår rätt så dåligt =/

Tänkte jag skulle plugga lite snart och se när jag ska åka till frillesås. För imorn har jag prov och måste till skolan =/ och ikväll måste jag plugga och har inga böcker med mig hem.


Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Julia Nylén

Diggar din blogg, Rolig att läsa! Du passar riktigt bra i det lite mer ljusa =)

2009-11-30 @ 20:43:59
Postat av: Ida

Tack tack :)

2009-12-01 @ 15:24:19
Postat av: Anonym

Du vet väl att det är maskinen som gjort den låten :) tsms me segertåget etc..

Tramsgänget har gjort tex dunkadunkalåt......

2009-12-05 @ 14:11:25
Postat av: ida

Jaha aja dem sjöng den iaf. Dem sjöng dunkadunka låten också :P Haha. aja har man go koll så har man (Y)

2009-12-05 @ 14:37:53
Postat av: Anonym

MASKINEN!! ;D

2009-12-05 @ 15:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0