vollen i bott och städtime ;P

Hejsan :)
Ligger i soffan hos Johan med hög musik och tar en paus från städandet. Nu är det mest dammsugning kvar sen är jag klar. Men har börjat få sånna problem med ryggen så det räcker jag rör på mig lite och sen gör det skit ont =/  får nog bara börja träna lite tror jag (: .. Tänkte att jag skulle börja med någon kampsport nu till våren, vet inte vad än bara. Någon som har något förslag?

Efter städandet ska jag gå hem i det kalla vädret:) Gick hem härifrån igår när solen sken och det var kallt, hur skönt som helst :) Nu ser det ut som att solen inte skiner så mkt längre.. Men ser inte fram emot att gå hem för matteböckerna ligger där och väntar på mig.. Blir så jäkla deprimerad av skit matten. När man har lov hade det varit hur skönt som helst att bara få släppa skolan, men nej det går ju inte..

Igår kväll släppte jag iaf matten och jag och Johan åkte hem till hans pappa och firade lite jul med hans pappa, mamma, Elin och Andreas :) Vi åt lite och öppnade sedan julklappar och åt lite efterrätt :) Jättemysigt, och jag fick ett läppglans, en bodylotion och en tröja och sen fick jag och Johan ett ölglas som man lägger i frysen och sen håller sig ölen kall hur länge som helst :)
Vi kollade även på Förlunda - Färgestad hockeymatch ;) Ja Frölunda vann ju såklart och Andreas var mindre glad, hahaha ;D Jag är en så dålig vinnare, men det är kul att retas :P

Ska inte ligga här och lata mig allt för länge, får fortsätta städa lite nu.
ha det bra hej (K)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0