superkur kan bli superkul?! :P

Hej hej :)
Nu börjar det närma sig, bara två dagar kvar tills vi åker till Lazarote :) Men jag har ett problem, är ju fortfarande sjuk =( .. Men Hanna tipsa om ngn superkur som jag tänke jag skulle prova idag, så får vi hoppas att det funkar :D Har ni något annat förslag på hur man snabbt blit frisk? Förutom en redig sup som det kändes att alla sjuntorpare skulle skriva :P haha

Idag fyller Sofia 18 år och Hanna 19 år:) Så grattis till er tjejer!
Jag ska till Kungsbacka sen och äta med Sofia, Lina, Ida, Malin, Josefin och Amanda tror jag det blir :) Ska bli mysigt, men hade varit trevligare om man vart frisk.. Men nu ska jag lägga mig ner och inbilla mig själv att jag är hur frisk som helst ;D

En sak till, det snöar ute :) Jag tycker det är jättemysigt, så länge det är kallt och inte blir massa slask och skit.

Ne nu kommer snart mamma och hämtar mig från Johan. Så får avsluta det här. Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0