skola igen :S

Hej!
Är i skolan en och en halv timma tidigare idag eftersom ingen kunde köra mig till tåget senare i morses. Men det är det värt om man får sova en natt till hos älskling :) <3 . Nu ses vi inte förens på fredag igen, och det är jobbigt :(

Igår var jag och Johan hos hans mamma och åt god mat och kollade på gamla foton, mysigt :) Sen åkte vi hem och myste också innan vi gick och la oss, och jag tror båda somna ganska fort. Kollade förresten på en jättesorglig men bra film på 3an också klockan 9. Kommer inte på vad den heter nu, men så sorglig så jag låg och lipade.

Nu tänkte jag sätta igång och plugga lite. Missa ju lite förra veckan eftersom jag varit sjuk. Känner mig inte så bra idag igen, men det får gå kan ju inte missa mer nu :S 9 skoldagar kvar nu, sen åker vi till Lanzarote :D <3

ha en bra måndag allihopa. <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jakten på lycka hette filmen ;)

2009-12-07 @ 22:02:59
URL: http://nathalienimark.blogg.se/
Postat av: Ida

Okej, tack :D

2009-12-15 @ 14:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0