sjuk, blod och lov !?

Hej på er!
Ett tag sen jag skrev igen nu. Men jag är ju bara sjuk hela tiden så ingen lust att sätta mig och skriva ngt vettigt..
Och nu börjar jag få lite panik, åker till Lanzarote om tre dagar och jag mår fortfarande dåligt :( Vad ska man göra för att bli frisk fort? Jobbigt om man är sjuk och inte kan sola, eftersom det blir värre när man ligger i solen. Hade tänkt att sola lite solarium innan jag åkte också för att slippa vara så jävla blek när vi kommer dit, men det går ju inte heller :S:S Börjar bli väldigt irriterad, eller jag är nog redan det.. Och att bara ligga still är ju väldigt jobbigt.
Har städat lite grann hos Johan för att iaf göra ngt, men så fort jag rör på mig blir jag yr och illamående :S Nu får det vara nog!!!

Har förresten varit och tagit nya allergiprover idag:S De lovade mig sist att de blodet jag skulle ta skulle räcka till att testa allt dem ville. Men tydligen hade de ändå tagit för lite blod och idag fick jag bli stucken igen, usch jag gillar det inte alls :(
Men jag har tänk på en sak, och även fast jag HATAR sprutor, blod och allt som har med sånt att göra så vill jag bli bloddonator. Tänk känslan att kanske rädda livet på någon annan, det hade varit underbart. Så det ska jag göra. Kommer nog tyvärr inte hända allt för ofta, men att lämna lite är ju bättre än ingenting :) Och att känna att man ska bli stucken för någonannans skull känns inte alls obehagligt, bara bra :) Jag tycker vi alla som kan ska lämna lite blod, för någon annans skull liksom. Ni som är som jag och har sprufobi, vinn eran rädsla och rädda någon annan! Det ska i alla fall jag göra. Tänk om vi alla bara hjälpte till lite, vad många som skulle få hjälp då. Ingen kan rädda alla, men alla kan rädda någon!

Nog om blod och sprutor, det ska bli så skönt med lov. Jag känner mig helt färdig för den här terminen och måste bara få andas ut. Ska bli skönt att under en vecka bara "skita" i skolan. När jag kommer hem blir det plugg inför nationellaprovet som vi har direkt när vi kommer tillbaka til skolan :S.  Blir ju deprimerad bara av tanken. Men när det är klart så ska jag aldrig räkna matte mer, och den tanken är däremot inte deprimerande :D

Jo förresten, vad ska alla hitta på , på nyår? Jag har absolut inget planerat än, och vore kul att veta vad ni andra ska göra :) Hör av er.

Och ha det bra, och om vi inte hörs på ett tag så, GOD JUL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0