sex månader <3

Hej :)
Nu har jag och Johan varit tillsammans i ett halvår, 6 månader. Tiden går så fort. Ibland vore det skönt att bara stanna tiden och njuta av att man verkligen är lycklig tillsammans med någon, känna att man har världens bästa pojkvän och förstå hur lyckligt lottat man är. Kärleken är underbar och jag känner att denna kärlek kommer vara förevigt <3 Allt känns bara så rätt. När jag inte är med dig Johan så saknar jag dig, när jag är med dig känns det så bra, jag känner mig så trygg och jag vill aldrig skiljas ifrån dig!
Sen är inte resten av livet en dans på rosor, och då finns du alltid där och får mig, vi finns där för varandra. Du får mig att att må bättre, tack för det <3
Det bästa när vi är med varandra är att vi är oss själva. Du är rätt knäpp, men det är jag också, så tillsammans borde vi vara ganska dumma i huvudet, men vad gör det när man är lycklig och älskar varandra?
Du är det bästa som hänt mig, du är mitt allt! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och vill alltid vara din!
/ puss puss puss (K)


Och ja annars är det väl inte så bra. Nu har förkylningen brutit ut riktigt och jag är ännu mer sjuk =/ inte alls kul :S Hoppas det är bra med er iaf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0