mkt intressant dag!

Hej!
Fortfarande inte helt frisk, och är därför fortfarande hemma från skolan. Men ändå skönt, vill inte tillbaka, fast vill ju vara frisk också såklart! Men snart kommer älskling hem och då mår jag genast mkt bättre :)

Sov väldigt länge idag, och hade kunna sova längre om inte mamma kommit in och frågat hur jag mådde. Så jag gick upp. Har läst klart min bok nu, äntligen, så nu kan jag börja med bokuppgiften som snart ska vara inlämnad :S Ja det är väl egentligen bara det jag gjort idag. Måste räkna lite matte sen också =/ Fast först tänkte jag hoppa i i duschen och kanske dammsuga mitt rum innan Johan slutar jobbet.

Det är sååå kul att skriva blogg när man inte har ngt intressant alls att skriva om :S ... Jag drömde om en katt som hoppade ner i en skorsten för att skriva om ngt.. :P

Ne ha det bra, hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0