Lanzarote, hemma, nyår !?!?!

Hej på er!

Hoppas ni haft en underbar jul nu när ni äntligen fick en vit jul och allt :)
Själv var jag ju på Lanzarote och jag vet inte vad jg ska säga om vädret riktigt. Vi hade väl ganska mkt otur med vädret, men annars har vi haft det bra :) Vi har solat på stranden en ända dag, så ngn riktigt solbränna har man ju inte fått iaf. Sen har det regnat några dagar och då har det inte funnits så mkt att göra. 

Vi har badat även fast det varit mulet och så. Vi har även gått på marknad en dag och en dag hyrde vi bil och åkte runt nästan hela ön som inte var allt för stor :P

Sen har det ju blivit en hel del öl eftersom vi bodde på all inclusive hotel och allt ingick ;)
Dagen före juklafton gick jag Johan och Jarno ut och festade ordentligt. Jarno och Johan drack en hel del irish coffee och jag nöjde mig med öl. Sen gick vi vidare till ett annat ställe och var dem ända på hela stället som dansade och fösökte få med alla andra vilket inte gick så bra :P Jag fick med mig en liten tjej som var där med sin familj haha ;D .. Efter vi varit på det stället gick vi tillbaka till det första, vårat favorit ställe ;D . De som jobbade där var hur trevliga som helst (:
.. Dagen efter, julafton.... jag var väl inte så himla fräck, inte Jarno heller, och Johan mådde väl ganska dåligt också. Jarno söp sig full och mådde bra igen, Johan tog 2-3 öl och mådde bra igen, men jag stod ut hela dagen :P haha.

Någon julstämning har det väl inte varit och jag tycker faktiskt det varit ganska skönt. All stress innan jul har man sluppit och det är ju skönt :)
Var ju inte meningen att vi skulle få några julklappar iår men fick ändå en parfym av mamma och en jättefin ring av Johan :)

Nu när man är hemma igen får det bli en massa pluggande, har ju matteprov när jag kommer tillbaka till skolan, och är ganska orolig över det =/ .. Men senare idag tänkte jag ändå gå ut och leka lite i snön ;D .. Någon som vill vara med och åka lite pulka kanske? ;D haha..

Och ni, vad händer på nyår? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0