bara idol.....

Hallå!
Vad tyckte ni om gådagens utröstning i idol?

Själv tyckte jag att det var bra att Tove åkte ut. För både Calle och Erik har varit mina favoriter ända sen början. Och nu gäller det ju bara att Erik vinner, för han är ju faktiskt bättre än Calle. Men det tror jag att han gör :) Enligt mig är han den bästa som någonsin medverkat i idol. När han sjöng run to the hills med iron maiden igår höll jag på att tappa hakan. Så jävla grym! :) Har ni inte hört så borde ni lyssna: http://www.youtube.com/watch?v=Jj-b-Y2U3DQ

Idag har jag varit och lyssnar på andra idoler på Etage. Mariette, Nicklas, Rabih, Eddie och Tove var där. Inte mina favoriter men det var ju trevligt att se dem live. Det var jag mamma och fjortisarna haha :P


Nicklas först ut med en egen låt.
Som ni ser står jag ganska nära, så det var verkligen, jag mamma och fjortisarna, haha. Lite pinsamt men det fick gå ;D


Sen var det Mariette. Hon sjöng låten som hon sjöng på första idol audition


Sen sjöng Eddie och Rabih. För mig var det inte alls bra, bara massa skratt och flams hela tiden, och de stod och tog på fortisarna och sa hur mkt dem älskade alla och hur underbara dem var.. För mkt enligt mig :).


Sist ut, Tove.

ja, så har min dag sett ut än så länge.. Nu väntar jag på mat och att hela familjen ska komma hem så vi kan äta. Vad ska ni hitta på idag?

hej hej, ha det bra <3


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha var också där. Håller med angående Eddie och Rabih, oj oj -.-

2009-12-05 @ 19:07:12
URL: http://busbananenmia.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag såg faktiskt din pappa och Markus :D

2009-12-06 @ 11:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0