ångest :S:S:S

Hej på er !
Hoppas ni har det bra.
Själv är jag fortfarande sjuk och har ganska så jävla mkt ångest för att jag inte varit i skolan på hela veckan :( men vad ska man göra? Missat 2 mattelektioner också som känns jättebra med tanke på att jag har prov nästa vecka och inte kan ett skit :S Ge mig bara lov nuuu! Längtar som bara den till Lanzarote. Idag är det exakt 2 veckor kvar tills vi åker, och låt det nu gå fort! Vill bara dit och mysa, sola, bada och njuta av livet :)
Hade tänkt att jag var tvungen att ta med matteböckerna när vi åker, men jag tror jag bestämmer att jag skiter i skolan i en hel vecka ist och bara tar det lugnt :)
Alexandra kommer snart hit och hjälper mig lite grann iaf, och nu ska jag skriva klart min bokrapport som jag håller på med. Har ungefär halva kvar =/  och efter det ska jag plugga på lite annan skit, känns kul.. Så får nog sätta fart, för efter att Johan kommer hem om typ 4 timmar så orkar inte jag plugga mer.

Kanske skriver mer senare. hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0