Ny blogg ;D

Tja!
Blev sugen på att skaffa en helt ny blogg! Annars läser hela familjen, jävligt tråkigt ;D Men dem lär väl hitta denna också och börja läsa, aja what ever..  :P
Jag kom nyss hem från älskling som är uppe med tuppen varenda morgon :O och jag är ju verkligen ingen morgonmänniska, tvärt emot. Pigg på kvällen OFTAST och stendö på morgonen. Fast ska väl inte klaga har ju fått sova länge nästan varje dag på sommarlovet och nu är det inte långt kvar tills skolan börjar så det är väl dags att börja vänja sig. Eller ne för det hjälper inte ändå. Jag är lika trött varje gång klockan ringer tidigt på morgonen hur mkt jag än försökt att vänja mig.  Och usch blir alldeles gråtfärdig när jag tänker på att skolan snart börjar. Inte skolan i sig, saknar ju mina tjejer i klassen jättemkt <3 Allt snack på måndagsmorgonen om hur alla söp i helgen och gjorde bort sig på ett eller annat sätt, eller a nästan alla... eller iaf Anna och jag :O haha. Saknar avslutningen då vi tjejer samlades hemma hos mig och Sofia och röjde gärnet ;D Fast sen slutade det  ju inte riktigt som planerat, men vad gör det. Förfest med tjejerna blev en fullproppad lägenhet med känt och okänt folk. Härligt ! och vi hade kul, och det är väl huvudsaken. Men det som gör mig gråtfärdig är att åka hemifrån. Under ett helt år har jag knappt haft hemlängtan en ända gång, eller inte så farligt iaf. Men nu har jag Johan här hemma som jag kommer sakna mer än ngt annat! Har inte sovit utan varandra mer än 2 nätter nu på flera veckor, och tänk sen att behöva vara utan varandra en hel skolvecka innan den underbara helgen kommer! Sen är man hemma halva fredagen, lördagen och på söndagen ska man åka igen :O Ne usch.. Jaja vad ska man göra, skolan måste man gå i, och det är hela 2 år till :( Får helt enkelt ta vara på tiden som är kvar på sommarlovet och ha kul, så tar man dagarna som dem kommer sen.

Yes yes, nu ska jag väl börja städa, eller ne först äta frukost,  sen duscha och göra mig i ordning och ikväll blir det lite party ;) härligt härligt!!
Ha det bra allihopa. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0