tjaa

Hellu!
Då var det måndag igen och jag är tillbaka i Kungsbacka. Men som tur är inte så länge till eftersom vi har ledigt på onsdag och jag ska hem imorn, eller ja det är allt kul att vara här och träffa folket och speciellt Sofia som just nu sitter och hittar på en egen låt, och om hur det låter ska vi inte tala om... Jag måste säga att det har varit en ganska kul dag även fast det kändes så otroligt jobbigt igår att behöva åka idag igen :( Det var många tankar som snurrade i mitt huvud igår kan jag säga, varför var jag tvungen att åka, ska jag börja om ettan på en ny skola i trollhättan, ne jag skulle inte trivas för det är ingen linje som intresserar mig där.. Detta är mkt jobbigare än vad jag någonsin skulle kunna föreställt mig.. Jag vill kunna träffa min baby när jag vill. Och nu är han dessutom i Norge och kollar på nytt jobb, jag är jättenervös för vad han ska välja. Såklart vill jag att han ska må bra och trivas där han jobbar, det är ju huvudsaken, men samtidigt kommer jag inte kunna träffa han på 7 hela dagar om han börjar där :( Vet inte hur jag kommer klara mig, så nu sitter jag här nervös och undar om han ska börja jobba där eller inte. Därför var det skönt att hitta på ngt idag så man inte tänkte på det lika mkt..
Efter skolan handlade jag och Sofia lite, efter det gick vi hem och lagade mat, efter maten kändes det som jag skulle sprängas eller ngt, jag var så mätt så jag mådde illa och trött blev jag också. Men vi städade lite, eller a dammsugde, vattna blommor och ställde iordning lite för Martina skulle komma och kolla på vårt hus :) Hon tyckte det var jättefint!
Vi lyssnade på lite musik, satt ute på trädgården med tända ljus och åt gurka, morötter, kex och dipp, jättemysigt och väldigt gott. Efter vi suttit där ute och tjötat, eller säkert jag som tjötat hål i huvudet på tjejerna om Johan så bestämde vi oss för att ta en liten cykeltur. Jag och Sofia tog tandemcykeln, skit kul och jävligt stabilt (Y) haha. Vi cyklade runt lite, Martina visade runt i stora frillesås. Sen cyklade vi till Stefan en stund, där han och Rasmus satt och kollade på olika klipp på datorn. Satt och tjöta en stund sen tog vi Eddie the fast red som vi döpte cykeln till och trampade först ner till havet och sen hem. Nu sitter vi och dricker te och Sofia äter även flingor. Tänkte jag snart skulle duscha och sen hoppa i säng och hoppas på att älskling hör av sig snart <3

Måste bar säga att det är jävligt läskigt att sitta och titta ut ur våra stora fönster när det ända man ser är mörker, tänk om ngn skulle hoppa fram där, usch ne nu ska jag inte skrämma upp mig själv. Sofia gick och la sig också, tråkmåns :P
Jaja får också dra så jag orkar upp imorn, bilder från idag kommer upp imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0