Slagsmål

Hejhej!
Orkade aldrig sätta mig vid datorn igår drf jag inte skrev. Lovade en del folk att berätta om va som hände i fredags på nrj in the park för det blev jobbigt att berätta samma historia för alla om och om igen :P Så nu kommer min berättal
se om fredagen!

Det började med att jag Lina och Ida åkte till Nrj in the park som var på liseberg, vilket betyder en HEEEL del fjortisar! Väl inne, vi var lite försenade så vi skyndade oss för att tränga oss fram så långt vi kunde, och där skulle vi även vänta på Malin, Josefine och ngn mer? mins inte vad hon hette nu, men iaf. När vi står där och kollar kommer det typ 10 fulla fjortisar och knuffar sig fram, inte typ: ursäkta kan vi gå förbi utan dem knuffas riktigt hårt, så jag knuffar såklart tillbaka lite för att hålla balansen. Dem går förbi och ställer sig, vi står där och tänker inte mer på det förens helt plötsligt en tjej kommer fram och slår Lina i huvudet, eller mer knuffar med hela handflatan utan anledning. Då tänder vi till alla 3 och frågar vad fan hon håller på med. Efter det blir det massa tjafs och fjortisar som skriker. Kommer inte riktigt ihåg i vilken ordning allt hände i men efter lite knuffande kommer en liten tjej fram till mig. Hon går max till bröstet på mig och såg ut att vara 12 år. Sen står hon där och frågar vad fan jag ska göra henne och jag kunde ju inte hålla mig för skratt så jag börjar ju asgarva, och alla andra runt om kring står ju också och skrattar åt henne, förtuom Lina och Ida som är i full gång och bråkar med några andra. Hur som helst, när jag stått där och skratta åt henne ett tag bryter hon ihop och springer till sina kompisar och börjar gråta. Det bästa sättet jag har bråkat med ngn ngn gång tänkte jag, utan att behöva slå ngn fick jag precis en idiot att börja gråta. Sen tror jag det var lugnt ett tag, vi står där och kollar på olika artiser, försöker ha kul även fast dem små fjortisarna redan försört en del. Ja asså det var en del knuffande en stund även om jag inte orkar skriva om allt.
Vi pratar med en jättetrevlig tjej och kille bakom oss som bara skratta åt dem också, längre fram står ett gäng killar och skakar på huvudet och skrattar. A om man kolla runt så kan man säga att det var väldigt många som skratta åt dem. Men skit samma, för när vi äntligen tänkt att vi ska få lite lugn och ro och står där och kolla så kommer det fram dubbelt så många. Nu var dem la 20 pers eller ngt allt som allt om inte fler, både tjejer och killar. vissa bråka mer vissa mindre. Men iaf så börjar dem igen, en tjej står och skriker åt mig och jag tar tag i hennes jacka och lyfter bort henne medans hon står och föröker sparka på mig. Och bara för jag lyfter bort henne så börjar ju hennes kompisar mot ida och Lina ännu mer. Jag ville ju helst inte slå ngn för dem var ju helt klart yngre än oss och dessutom fulla, så så länge det gick knuffade jag, eller a vi bara bort dem och försökte be dem dra därifrån. Men helt plötsligt kastar sig 5-6 tjejer på Ida och får ner henne på backen och då jäävlar!! Jag och Lina står och rycker bort tjejer och en håller i Ida extra hårt så jag har inget val utan får dra bort henne i håret för att hon ska ställa sig upp. Då börjar vi slåss lite, eller ja hon drar ur mitt stora runda örhänge, och rycker mig i håret, jag råkar väl slå till henne i ansiktet för hon springer iväg och lipar. Killen och tjejen som stog bakom oss har också blivit inblandade i bråket för att en tjej kom fram och ryckte hans flickvän i håret så han var tvungen att putta bort henne. Asså jag fattar inte vad det är med folk? Ingen utav oss hade ju gjort någonting. Tjejer som tycker det är tufft att hamna i slagsmål, men dem har ingen jävla aning om hur illa det kunde ha gått. Vi stod mitt i smeten bland en jävla massa folk, hur många som helst blev inblandade. Killen bakom oss blev skallad osv.. Dem till och med började bråka med varandra till slut fjortisarna :O Hoppas dem åker på riktigt mycket stryk så dem förstår att det kan gå värre än det gjorde nu.
Jaja detta var asså bara lite kort om vad som hände, och jag mins inte alla detaljer i rätt ordning, men till slut bestämde vi oss för att dra, alla kände att vi var tvugna att ta en cigg och våran kväll var ändå förstörd så vi började gå mot utgången,  ni tror inte vi möter på fjortisarna på vägen som bara rycker tag i Ida? jo, och bredvid står en vakt så han tar ju tag i Ida och den andra tjejen, han börjar  fråga oss vad som har hänt. Vi försöker förklara men eftersom en tjej kom med lite lite blod i ansiktet och sa att Lina hade slagit henne så frågar vaktjäveln om hon vill anmäla Lina. Jag kände att jag bara kokade över av ilska, men jag var riktigt förvånad över mig själv för jag tror faktiskt att jag var den som lyckades hålla mig mest lugn. Asså jag var ju inblandad i slagsmål och grejer men Lina och Ida var ju helt uppe i varv och man kunde knappt höra vad dem sa när dem skulle förklara vad som hade hänt :P haha, jag förstår dem, man blir så jävla förbannad. Men jag lyckades lugnt och sansat berätta vad som hade hänt och sa att vi skulle gå därifrån bara för att vi inte orkade med dem mer, så sen fick  vi gå. Jag åkte hem, var världens gladaste när jag fick träffa älskling, skyndade mig fram och pussade honom en stund <3 och när jag kom in hos Astor som hade fest sprang jag fram och kramade Lisa hur länge som helst, för henne har jag också saknat!

Nu väntar jag på att Johan ska komma hem så vi kan mysa :) <3 Jag bestämde mig för att åka till Kungsbacka imorn. problemet är bara att det inte går några tåg imorn utan bara bussar, så jag får ta en 06:17 och jag börjar inte för ens 09:50. Men jag gör allt för att få vara med Johan så länge som möjligt! Lipsill som jag är grät jag igen förut för att jag inte vill åka, känner igen hur tårarna är på väg att komma. Jag vill verkligen inte till skolan mer! Jag vill inte ens tänka på att det är 2 år kvar i skolan. Jag vet inte hur jag ska klara mig. Alla säger att jag kommer göra det och att det kmr gå fort osv.. Men jag har aldrig älskat ngn så mkt som jag älskar Johan. Jag visste inte ens att man kunde sakna en person så mkt under så kort tid. Jag vet inte hur jag ska göra, för allt jag vill är bara att få vara med honom <3 Jag vill flytta hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0